divendres, 16 d’abril del 2010

> L'últim turó. Joc de LLetres de Sant Jordi.


- Richard, prepara els teus homes.
- A les seves ordres, tinent Adams.
Tres setmanes sota el fang i la pluja. Desenes de morts pel foc d'artilleria. Tot, per aconseguir arravatar-li la posició al comandant Taylor Brooks. El turó de watership. La nostra tomba. On eren els maleits relleus confederats?.

El bloc TUMATEIX LLIBRES, propossa un concurs per Sant Jordi, en aquesta adreça teniu les condicions del concurs:Jocs de LLetres. Sant Jordi
Podeu veure els relats a concurs en l'adreça:Joc de LLetres. Relats Sant Jordi




4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Bona proposta! no coneixia el llibre! ara compartim Joc de lletres també...la meva perdició que és la teva és clar...Sort! abraçada! on estaven els confederats?

Carme Rosanas ha dit...

Quina gràcia m'ha fet retrobar aquest llibrre, el vaig llegir fa anys i em va agradar molt, encara que parli de conills.

Un microrrelat que t'ha sortit rodó!

◊ dissident ◊ ha dit...

No tindrem que perdre-li la pista a eixe concurs.
A cercar confederats!

Unknown ha dit...

FELICITATS pel teu primer relat per Sant Jordi, tot i que sigui petit...

M'agrada com jugues amb el nom de l'escriptor, i el converteixes en dos personatges, bravo!!