dilluns, 6 de desembre del 2010

> Garbuig de Contes - Presentació del llibre



Fa temps, molt de temps, hi havia una ciutat anomenada Ombra Fosca vora una platja d'aigües rosades on nadaven balenes geperudes, les sirenes cantaven serenates, i peixos voladors guiaven els vaixells fins a terres llunyanes.

Heu de saber que a Ombra Fosca sempre era de nit, i l'única llum que és coneixia era la del seu cel estrellat i la de les torxes que penjaven a cases i carrers. Curiosament, un cop es sortia de la ciutat, el sol lluïa amb normalitat i marxava a dormir quan tocava.....


Així comença el meu conte “Els viatges de Clareta de Cara, Foc a les Galtes i el gat Tigrat” inclòs en el recull de relats infantils, publicat sota el nom de “Garbuix de Contes”, i que presentem des de “Relataires en Català” el proper dissabte 11 de Desembre de 11:00h a 2:00h. Esteu totes i tots convidats ^_^

Biblioteca Central Tecla Sala
Avda Josep Tarradellas, 44
L'Hospitalet de Llobregat.

El programa inclou:
11:00h Interpretació musical: Anna Andreu, flauta de bec, Elisenda Masachs, flauta travessera i Maria Umbert, guitarra.
11:45h Veredicte de la Gimcana Virtual Literària ARC 2010
12:00h Presentació del llibre Garbuix de contes




8 comentaris:

Patricia ha dit...

Oh! M'encanta aquest poble que viu en la foscor. Segur que són unes aventures extraordinàries. Moltes felicitats per la publicació.

Si puc, hi aniré.

PETONS!!!

◊ dissident ◊ ha dit...

Quina alegria deus tindre!!! L'enhorabona!!! El començament del conte enganxa. Per què sempre és de nit en Ombra Fosca??? Veuré d'aconseguir-lo.

Salutacions y molts felicitats altra vegada!!

La Meva Perdició ha dit...

Hooola Dissortat i Patrícia!!!! ^_^ , gràcies pels vostres comentaris.
El cert és que porto un temps una mica desconnectat del bloc i és molt guapo comprovar que seguiu tafanejant per aquí.
Una abraçada als dos. ^_^

Elfreelang ha dit...

Enhorabona! si estic del tot recuperada potser m'hi arribaria ...igualment et reitero les enhorabones!

Igor ha dit...

Carai! Bona maniobra, felicitats!
Aquests de RC realment són gent amb molta empenta.
Sinceramente, m'he quedat amb moltes ganes de conte, que m'agraden molt i sovint són llavors que acaben creixent.
Salut.

La Meva Perdició ha dit...

Hola Elfreelang! No sabia que et trobaves malament. Desitjo que milloris ben aviat. Doncs si estàs bé hens veiem Dissabte ^_^

Igor: Quanta raó tens, ja fa temps que em roda pel cap la idea de continuar aquest mateix conte. Una abraçada.

Laura T. Marcel ha dit...

M'hauria fet gràcia saludar-te en una ocasió tant especial. El programa era interessant i el lloc per a mi també especial. Vaig viure al costat molt de temps. La Tecla Sala la vaig coneixer en actiu, hi treballava el pare de la meva millor amiga. Després tota la transformació que ha patit la pròpia fàbrica en biblioteca i tot l'entorn del barri... uff, quins records.
Però tenia una opció A molt important i no podia estar a tot arreu al mateix temps.
Per què sempre passa que les coses es presenten de dues en dues si els humans no tenim el do de la ubiqüitat?
En tot cas, moltes felicitats per tot i suposo que va anar estupendament!

La Meva Perdició ha dit...

Gràcies Laura, doncs a veure si pot ser en un altre trobada. Ahir la festa presentació va ser complerta, i amb l'edició del llibre recull de relats com a cirereta del pastís. Les instal·lacions de la Tecla son impecables i adients per un acte tan especial. ^_^