divendres, 9 de març del 2012

> Històries Veïnals - volum 9 (el llibre).




Aquest passat gener va veure la llum l'edició del nou volum d'Històries Veïnals, i ja en són 9!
El Veí de dalt aquest cop proposava trenar els diversos relats a quatre mans a partir de fragments de contes de coneguts autors catalans.
El resultat: sis relats forassenyats, sorprenents i divertits a càrrec de vint-i-sis blocaires, molts d'ells repetidors habituals, disposats a dir la seva quan El Veí fa la seva crida.
El llibre a més a més d'incloure els relats que es van anar cuinant entre els mesos de maig i octubre de 2011, inclou el primer regna veïnal: un poema fet entre tots els autors inscrits en la present edició.

Per la meva part, he tingut el plaer d'aportar el meu granet de sorra en el relat “El basilisc” amb:

Arare des del meu mar
Zel ara mateix
Laura T. Marcel mar i cel
Patrinsky l'agulla, el paller i les ulleres

Gràcies a totes i a tots.

Podeu apuntar-vos a les següents convocatòries en el següent enllaç:

Històries Veïnals

Podeu fer la comanda del llibre en el següent enllaç:

lulu.com



3 comentaris:

Unknown ha dit...

moltes felicitats de nou!!!
ja friso per llegir-lo...

muaky

Elfreelang ha dit...

Jo mai hi he participat..no sé tampoc perquè..les meves enhorabones! saps que hi ha un sopar veïnal? t'hi podries apuntar

El veí de dalt ha dit...

Mercès per la difusió. I després del 9 ve el 10; que ja està acabada la tongada!
I...encara més: el llibre que n'aplega diversos relats està al caure. Espero en facis difusió!

Records!