dilluns, 14 d’octubre del 2013

> Booktrailer: "La núvia descreguda" - Paràsits Mentals



Tot coincidint amb el quart aniversari d’aquest blog, i també per celebrar l’any de publicació de “Paràsits Mentals”, durant els propers mesos i amb una freqüència d’un cop a la setmana, penjaré uns petits booktrailers d’alguns dels microrelats del llibre, que va musicar la compositora Núria Claverol i Català per les lectures i presentacions que es van fer del llibre. La realització d’aquests vídeos també ha estat a cura de la Núria Claverol i Català.
Avui: “La núvia descreguda
Que vagi de gust!


8 comentaris:

+3 MIRIQUATRE ha dit...

Moltes felicitats Sergi!!!

sergi g. oset ha dit...

Gràcies Miri, et dec un sugus ;)

Patricia ha dit...

M'encanta! Genial!

Unknown ha dit...

Moltes felicitats Sergi, pels teus 4 anys de la meva perdició! Jo només he pogut viure un quart d'aquests però igualment és un honor haver-hi format part almenys per un any. Espero que siguin 8, 12 i algun dia inclús els 50, llavors pots fer festa grossa ;) Jo m'ho diràs ^_^

sergi g. oset ha dit...

Patricia, gràcies hi ha uns quants més, a veure que tal us semblen.

Edgar, gràcies maco, sempre ets benvingut per aquí. Fet! d’aquí a 50 anys t’aviso per la gran celebració. ;)

Unknown ha dit...

Per molts any!!!

Sempre és un plaer treballar amb tu ^o^

Petonets

sergi g. oset ha dit...

Núria gràcies a tu per aquest treball que complementa els Paràsits com un guant. ;)

Anna Maria Villalonga ha dit...

Ei, ara he vist aquest també. Que guapo.