divendres, 19 d’agost del 2016

> Properes cites literàries



Encara és temps d’estiu i de vacances però, a partir del mes de setembre, ja es comencen a confirmar dates d’esdeveniments literaris en els que participo o estic convidat. De moment això és el que us puc avançar:

SETEMBRE

Dins dels actes programats en el marc de “La setmana del llibre en català”, (dels dies 2 a l’11) a l’Avinguda de la catedral tindré signatura d’exemplars de “Malsons de gat” amb Patrícia Muñiz i Igor Kutuzov, editorial Hermenaute (2016). Serà dissabte dia 3, en l’estand número 33 de la llibreria Chronos. L’horari: de 12:00h a 13:30h.



Divendres dia 30 pujo a Tortosa convidat per Jesús M. Tibau, conductor del programa literari de televisió “Tens un racó dalt del món” que s’emet pel Canal 21 de les Terres de l’Ebre per enregistrar una entrevista en la que parlarem de “El último vuelo del Microraptor”, editorial Nazarí (2015).



OCTUBRE

Dissabte 1 i diumenge 2 a les Cotxeres de Sants, carrer Sants, 79 es celebra l’EUROSTEAMCOM, la quarta fira Steampunk de Barcelona. Els dos dies em trobareu (matí i tarda) en els estands d’artesans amb Derwald on estic convidat i posaré a disposició dels assistents diversos llibres: “El último vuelo del Microraptor”, “Paràsits Mentals”, “Malsons de gat”, “Amor de mare (va venir del cel)” i l’antologia “Catalunya Mítica” que inclou el relat Steampunk “Verd gasós sobre fons de neu i cendra” nominat finalista en el Premi Ictineu 2016.



NOVEMBRE

Els dies 4,5 i 6 tindrà lloc a Barcelona la EUROCON, la convenció anual més important del fantàstic a Europa. Dissabte es farà l’entrega dels premis Ictineu 2016 on tinc nominat un relat finalista i també estic a l’espera de confirmar la presentació de “Malsons de gat” amb editorial Hermenaute en un dels estands de la fira.



DESEMBRE

Divendres dia 16, en horari de 18:30h a 19:30h, Patrícia Muñiz, Igor Kutuzov i jo presentarem “Malsons de gat” a la biblioteca de Collserola Josep Miracle, carrer dels Reis Catòlics, 16.



En el transcurs d’aquest mes potser també es farà oficial la publicació d’un nou llibre meu amb una editorial independent molt atractiva i amb bon pes dins del gènere en català.



FEBRER 2017

Dissabte dia 18 en horari de 12:30h a 13:30h, Patrícia Muñiz, Igor Kutuzov i jo presentarem “Malsons de gat” a la biblioteca Vila de Gràcia, Torrent de l’Olla, 104.