dissabte, 12 de desembre del 2009

>> CICLOP I (publicat al bloc 365 contes)


Els amics del bloc “365 contes”, publiquen un relat meu, “CICLOP I”, escrit amb ràbia i ganes de repartir llenya, amb connotacions de Kubrick, i “El Planeta dels Simis”, (com marca la infantesa). El relat va acompanyat per una fantàstica il•lustració original d’en Jaume Vilalta Casas, al qual dono el meu agraïment sincer, pel seu magnífic treball. Us deixo l’enllaç, per si voleu fer un cop d’ull.


anar a => 365 contes (CICLOP I)


Gràcies de nou als companys de“365 contes”, que fan possibles iniciatives com aquesta.





3 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes felicitats per la 2 publicació!!!!
Això ja comença a rutllar; ara no t’aturis!!!
El relat és genial en tots els aspectes. Realment sento parlar al CICLOP I, i em recorda una mica a “Madre” (l’ordinador del Nostromo) ferm e implacable amb les seves respostes i afirmacions i sense mostrar cap sentiment… aterridors

I també per a tu, Jaume, moltes felicitat per la fantàstica làmina, i a veure quan et fas un bloc on puguem gaudir dels teus dibuixos i il•lustracions.

assumpta ha dit...

Et vaig felicitar al 365 contes, però vull tornar-me a refermar aquí. És un conte perfectament trenat d'inici a fi.
Personalment, em va encantar.

No deixis d'escriure!!!
=)

La Meva Perdició ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris, escriure amb aquests suports, és molt més fàcil i divertit!