dimecres, 14 d’agost del 2013

< #02DL - cadàver exquit per Twitter

Entre els mesos de juliol i agost, i durant cinc caps de setmana, set autors blogaires amb presència a Twitter hem desenvolupat un cadàver exquisit a partir d’una frase de l’autor nord-americà David D. Levine:

* Aquest paràgraf apareix al seu relat “Powers”, inclòs al recull “Wild Cards I”.

Tot seguint les mateixes normes d’actuació que a l’anterior relat conjunt per Twitter (#01Z), cada autor ha realitzat una aportació setmanal per tal de crear un microrelat conjunt. El resultat del mateix, el pots llegir ara en aquest post i en el que han fet la resta d’autors en els seus respectius blogs.

L’ordre de la pujada dels microrealts, és la mateixa que es va fer al Twitter, així que comença pel número 1, i finalitza al 35.

Aquest grup de experimentació i treball literari és de lliure accés. Si vols participar en la següent convocatòria només ho has de dir.

Que vagi de gust.

Cinquena setmana

Quarta setmana

Tercera setmana

Segona setmana

Primera setmana



Els autors que hi van participar



David. D. Levine també es va interessar per la confecció d’aquest cadàver exquisit:

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Ja estic esperant impacient perquè arribi el setembre. Què farem els caps de setmana sense el #02DL? ;)

+3 MIRIQUATRE ha dit...

M'ha agradat molt poder participar en aquest experiment. Gràcies per convidar-m'hi! Potser li podries enviar l'enllaç a en David D. Levine
^-^
Bon estiu i fins la propera :-)

La Meva Perdició ha dit...

Edgar: de moment i per fer boca la setmana vinent tindrem duels diaris. ^_^

Miri: Un plaer poder comptar amb tu. Espero que segueixis participant en les pròximes convocatòries. Una abraçada. ;)

home fosc ha dit...

M'ho he passat molt bé, aquest cop no he fallat cap cap de setmana!! Però no em vaig fixar que tancava jo el relat, amb tot no ha quedat malament, oi? un final obert.
A veure això dels duels. Dilluns o dimarts baixarem els tres a Gràcia, per passejar i guaitar els carrers.
Fins el proper repte!

La Meva Perdició ha dit...

Home Fosc: ets un noi molt complidor ;).
Aquest relats guanyen punts amb el teu humor irreverent. El tancament del relat ha quedat força bé.
El duel pretén ser una marató comprimida de micropiulades. A veure que en surt! ^_^

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats per l'experiència. No pareu!

◊ dissident ◊ ha dit...

Doncs ha quedat molt bé.

Felicitats!

La Meva Perdició ha dit...

Jesús, Dissortat, un plaer veure-us per aquí. ^_^