dilluns, 3 de maig del 2010

> Nathan Frigopie. Cadena de Personatges. (Bloc Ric de Riure).


En Nathan “Frigopie” té 58 anys, i viu en un edifici ruïnós del Barri Gòtic de Barcelona des de fa més de vint. Ocupa una petita habitació d'una pensió regentada per la senyora Angustias, amb dret a dutxa setmanal, i dos àpats al dia. En Nathan parla un català esquitxat de paraules que ningú entén, mai ha volgut aprendre el castellà. Els matins els passa al bar Paco, des de fa uns anys regentat pel Sayid, on veu vi i “barreges” fins l'hora de dinar. Desprès passa les tardes a la Rambla, assegut en el seu cotxet que empeny amb uns pedals adaptats per les mans. Allí s'està fins l'hora de tornar a la pensió, intentant vendre als turistes els seus dibuixos que semblen fets per un nen de set anys. Normalment els acaba canviant a algun veí per una cigarreta.
Al barri tothom li diu “Frigopie”, perquè té la cama dreta amputada a l'alçada del genoll. Ell explica a qui te temps per escoltar-lo, que un tauró balena li va arrencar quan era pescador a Austràlia.
La dues possessions més preuades d'en Nathan “Frigopie” son una medalla d'argent que va guanyar amb l'equip de ciclisme polonès, en la prova de contra-rellotge, als Jocs Olímpics de Munic de 1972, i una imatge de La Bogurodzica (la Mare de Déu), guardades en una caixa de sabates sota el seu llit. Subsisteix gràcies a una minsa paga d'invalidesa, que rep cada mes del ministeri de defensa del seu país. No se li coneix cap familiar.

*************************

El bloc “RicdeRiure”, proposa una juguesca per regalar un personatge inventat. Aquesta és la meva proposta. Us deixo l'enllaç per seguir com participarRICDERIURE.

Aquí deixo l'enllaç al personatge que m'han regalat: La Iracúndia.

bloc de l'Elvira


En Nathan “Frigopie”, va ser el regal pel Cavaller del Toisó d'Or, i n'ha fet un relat rodó.EN EL BOSQUE DE LA LARGA ESPERA




9 comentaris:

ricderiure ha dit...

Ostres ! aquest personatge si que és un "personatge!"

Gràcies per participar Perdició!

Després d'algunes confusions i divagacions al final la Conxita ( personatge de la Carme) ja ha sigut adjudicada a l'Elvira...
(espero no et sapiga greu)
per tant et toca de regal...
la Iracunda! el personatge de l'Elvira!!! ( estic recopilant els enllaços!)

ai que no hem pensava que em constés de seguir tant la cadena!!!

però estic supercontent de la participació!

gràcies a tots!

i qui vulgui de regal un "Nathan Frigopie"...

doncs haurà de seguir la cadena...

Elfreelang ha dit...

Bon personatge sí senyor! Sembla que el coneguis

Carme Rosanas ha dit...

Una altre personatge! Molt bo! Amb molta personalitat en Nathan!

Ja veig que la cadena va seguint...

Carme Rosanas ha dit...

No sé què ha passa t amb el meu comentari... crec que no ha quedat.

Deia que és un personatge amb molta personalitat, molt i molt especial i té una edat màgica... 58, com jo!

ricderiure i a mi quin em toca... vaig a penjar-lo ara mateix!

◊ dissident ◊ ha dit...

Se'n pot traure molt del Frigopie...

◊ dissident ◊ ha dit...

Perdició, ja et vaig dir que del Frigopie es podia traure molt. Jo m'ho quede encantat, i deixe en el meu blog un altre personatge per a qui vulga "adoptar-lo". Li cercaré el peu que li falta al Nathan xDD Gràcies!!!!

La Meva Perdició ha dit...

Gràcies a tots pels vostres comentaris sobre Nathan. ^_^

Dissortat: No podia anar a parar a millors mans, que a les del noble Cavaller del Toisó d'Or.

lolita lagarto ha dit...

Aquest Frigopie, és una bona peça!
un bon personatge, digne d'una novel·la d'aventures..!

Unknown ha dit...

molt bon personatge, FELICITATS!!!!

crec que algun cop l'havia vist a prop de la "musiketa" ^_^